Ο Γιώργος Θεοφάνους βρέθηκε καλεσμένος στην πρωινή εκπομπή του ANT1 και μεταξύ άλλων μίλησε για το θέμα των καταγγελιών από ηθοποιούς στο χώρο του θεάτρου. Ο συνθέτης αναφέρθηκε στη Λυδία Σέρβου, με την οποία έχει συνεργαστεί στο παρελθόν, στις παρενοχλήσεις παιδιών, ενώ αποκάλυψε ότι αν ανοίξει ο φάκελος «τραγούδι» θα ακουστούν χειρότερα πράγματα.
«Δεν τη γνώριζα την ιστορία. Η Λυδία είναι ένας εξαιρετικά μορφωμένος και σωστός άνθρωπος. Είχε ανάγκη να το πει. Το έκανε με τον τρόπο της. Δεν σου κρύβω ότι κι εμένα με προβληματίζει αυτό που γίνεται με την τηλεόραση. Πρέπει να στήνουμε τηλεδικαστήρια; Από την άλλη η τηλεόραση είναι ένα πάρα πολύ δυνατό μέσο. Θέλει βήμα ο άλλος. Βέβαια, το βήμα πολλές φορές παρεξηγείται, ειδικά στα social media…
Αυτό που με ενδιαφέρει είναι όταν παρενοχλούνται παιδιά. Είμαι πρέσβης στην Κύπρο του “Hope for children” 12 χρόνια τώρα. Προσπαθούσαμε να φέρουμε εδώ νόμους που στην Κύπρο έχουν ψηφιστεί στη Βουλή. Δυστυχώς κάποιοι από τους βουλευτές δεν έκαναν τίποτα για αυτό. Πολλές φορές έχουμε βρεθεί μπροστά σε πόρτες θυτών που ήταν δικαστές, γυμναστές, καθηγητές. Έχω περίπτωση παιδιού στην Κύπρο που το έφερνε η μαμά του και δεν μιλούσε, ήταν 6 χρονών. Σταμάτησε να μιλάει.Το κακοποιούσε ο πατέρας του, ήταν δικαστής. Έχουν φτάσει στα αυτιά μου πολλές ιστορίες αλλά δεν μπορώ να βγω να κατονομάσω κανέναν. Αν αποφασίσει κάποιος ή κάποια να το κάνει μέσω της νομική οδού θα πάω ως μάρτυρας. Έχω δει πολλά πράγματα όλα αυτά τα χρόνια. Δυστυχώς, οι μετρήσεις δείχνουν 1 στα 5 παιδιά είναι κακοποιημένο, στην Ελλάδα, δεν μιλάμε για τη Ζιμπάμπουε. Όποιο παιδί μας ακούει και θέλει να καταγγείλει ανώνυμα μπορεί να το κάνει τηλεφωνόντας στη γραμμή 116111».
Τέλος ο Γιώργος Θεοφάνους μίλησε για τις παρενοχλήσεις στο χώρο της μουσικής λέγοντας χαρακτηριστικά: «Αν ανοίξει η υπόθεση “τραγούδι” θα ακουστούν πολύ χειρότερα πράγματα. Μακάρι να ανοίξει! Ξέρω, δεν θέλω να μπω σε αυτή τη διαδικασία. Σαφέστατα ξέρω για ανθρώπους που τους έχουμε είδωλα, που μπορεί να ζουν ή να μην ζουν. Οι μαγαζάτορες, οι μαέστροι, οι τραγουδιστές μεταξύ τους, η μεγάλη φίρμα με τη μικρή φίρμα, ποια η διαφορά του σκηνοθέτη με τον ηθοποιό; Ποιος αποφασίζει εκεί; Στη δουλειά τη δικιά σας; Στα κανάλια μέσα; Αυτά υπάρχουν σε όλα τα επίπεδα».