Ένα ανθρωποειδές ρομπότ που θα ανταλλάζει μπαλιές και θα κάνει ζογκλερικά με τους επισκέπτες, μεγάλους και μικρούς.
Είναι το τελευταίο επίτευγμα της Disney Research, που επιζητά τη φυσική αλληλεπίδραση μεταξύ μηχανών και επισκεπτών στα θεματικά της πάρκα.
Οι μηχανικοί της Disney χρησιμοποίησαν τον αλγόριθμο Kalman filter που αναλύει βίντεο από ένα εξωτερικό σύστημα κάμερας . Το συγκεκριμένο σύστημα είναι σχεδιασμένο να παρακολουθεί μια πολύχρωμη μπάλα στον τρισδιάστατο χώρο και να προβλέπει την πορεία της. Η πρόβλεψη αυτή μεταφέρεται κατευθείαν στους αισθητήρες του και το ρομπότ κουνάει το μηχανικό του χέρι ανάλογα.
Για να καταφέρει να πιάσει την μπάλα, θα πρέπει αυτή να είναι κοντά στην περιοχή του χεριού του, το οποίο μοιάζει με κούπα έτσι ώστε να βελτιωθεί η ικανότητά του . Το σύστημα της κάμερας παρακολουθεί επίσης τη θέση του κεφαλιού του επισκέπτη, ώστε το ρομπότ να είναι συνεχώς στραμμένο προς αυτόν, ενώ το κεφάλι του κινείται δίνοντας την εντύπωση ότι παρακολουθεί τη μπάλα. Όταν την πιάσει είναι σχεδιασμένο να την πετάξει πίσω σε απόσταση έως και δυόμιση μέτρων. Μπορεί επίσης να σηκώνει τους ώμους του, να κοιτάει πίσω ή κάτω ή να κουνάει απογοητευτικά το κεφάλι του.